گریس صنعتی کلوبر

گریس صنعتی کلوبر , کلوبر گریس صنعتی جدید سازگار با محیط زیست خود را معرفی کرد :  جدیدا شرکت روانکارهای کلوبر آلمان (kluber Lubricaation ) به منظور اتصال کوپلینگ تفنگ و بارج (ATB ) روانکاری را معرفی کرده که با محیط زیست کاملا سازگار می باشد .

گریس صنعتی کلوبر

Kluberbio AM 12-501 که با استاندارد EAL تولید می گردد یک گریس کلوبر چسبناک می باشد . معمولا از گریس کلوبر چسبناک به طور مخصوص در بلبرینگ های بزرگ و عظیم و همچنین در کانکتورها که در سیستم های اتصال ATB مورد اسیتفاده قرار می گیرد , طراحی شده است . دراین نوع گریس ( گریس کلوبر ) به منظور چسبندگی و همچنین مقاومت در برابر آب و همینطور در برابر مواد افزودنی های گوناگون و متفاوت و مخصوص به منظور اینکه خورگی و فرسودگی کاهش یابد , از غلیظ کننده ی آلومینیومی پیشرفته استفاده شده است .

لیست قیمت روز انواع روغن صنعتی : فروش روغن صنعتی

این روغن با ویژگی های استاندارد دارای مقاومت ایده ال در برابرشستشوی آب و همچنین استفاده از اسپری , سیستم اتصال ATB از تولید کنندگان اصلی و با اعتبار تجهیزات به منظور پمپاژ و در برابر خورگی حفاظت کرده و همچنین با قابلیت حمل بار برابری می کند .

به غیر از روغن صنعتی کلویر ،  گریس کلوبر , Kluberbio AM 12-501 با تطبیق قرار دادن شرایط خود با شرایط عمومی از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالت متحده ( EPA ) مجوز 2013 را به منظور تجزیه ی زیستی , سمی بودن و حداقل زیست محیطی می باشد , دریافت کرده است . این روغن برای حفظ محیط زیست به عنوان یک روان کننده ی ایده ال و مناسب بسیار قابل قبول می باشد .

همچنین امکان دارد که مصرف کننده ها توانایی مصرف فعلی روان کننده ها ی خود را مطابق با عملکرد روغن پایه ی کاملا سنتتیک – غلیظ کننده ی آلومینیومی را نداشته و همچنین مواد افزودنی که در این روغن گریس موجود است باعث می شود که مصرف کننده در وقت و هزینه های خود صرفه جویی چشمگیری داشته باشد .
شرکت بازرگانی روغنکار , نماینده ی رسمی کلوبر در ایران آماده ی ارائه ی خدمت و عرضه ی انواع گریس کلوبر ها و روانکارهای صنعتی کلوبرهای گوناگون به ایرانیان عزیز می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  از قیمت انواع گریس با ما تماس بگیرید : گریس